Zadowolenie naszych klientów, jest naszym priorytetem, dlatego też, wysyłkę wszystkich zamówień staramy się zrealizować w maksymalnie w ciągu 48 godzin w dni robocze, od złożenia zamówienia. Zanim jednak to się stanie musi przejść przez 3 etapy realizacji:
Etap 1. – Zaksięgowanie wpłaty
Przelew online / Karta kredytowa, PayU – zamówienie jest realizowane od razu po otrzymaniu potwierdzenia wpłaty. Z reguły proces ten trwa od kilku do kilkunastu minut.
Przelew tradycyjny – zamówienie jest realizowane po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym. Zazwyczaj zajmuje to 1-3 dni robocze. Dlatego, aby przyspieszyć ten proces wyslij nam potwierdzenie wpłaty na adres e-mail: info@tbtcars.pl.
Etap 2. – Przygotowanie zamówienia
99% wszystkich zamówień wysyłamy w ciągu 48h od momentu otrzymania wpłaty lub potwierdzenia.. W okresach przedświątecznych czas realizacji zamówień może ulec wydłużeniu.
Etap 3. – Dostawa
W zależności od wyboru sposobu dostawy, przesyłka trafi w Twoje ręce w ciągu 1 do 5 dni roboczych, od momentu wysyłki.

Pocztex KURIER – 15,00 zł (1-2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki, D+1)
- W dniu wysłania paczki zostaniesz poinformowany o numerze nadania,
- Przesyłki nadawane przez Pocztę Polską są dostarczane do 1 dnia, licząc dnia nadania przesyłki.
- Kurier pocztowy podejmie próbę doręczenia przesyłki tylko raz. W przypadku nieobecności odbiorcy pozostawi awizo z informacją o próbie doręczenia i odbiorze na poczcie w okresie 7 dni w najbliższym Urzędzie Pocztowym.
- W przypadku nieodebrania przesyłka zostanie zwrócona do naszej centrali.
- Status przesyłki można sprawdzić na stronie Śledzenie przesyłek – Tracking

Pocztex PUNKT – 13,05 zł (1 -2 dni roboczch od momentu nadania przesyłki, D+1)
- W dniu wysłania paczki zostaniesz poinformowany o numerze nadania,
- Przesyłki nadawane przez Pocztę Polską są dostarczane do 1 dnia, licząc dnia nadania przesyłki.
- W przypadku nieodebrania przesyłka zostanie zwrócona do naszej centrali.
- Status przesyłki można sprawdzić na stronie Śledzenie przesyłek – Tracki

Paczkomat InPost 24/7 – 17,00 zł (czas dostawy 1-2 dni robocze od nadania przesyłki)
- Paczkomaty to samoobsługowe punkty odbioru przesyłek dostępne całą dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku.
- W dniu wysłania paczki zostaniesz poinformowany o numerze nadania przesyłki.
- Przesyłki nadawane przez Paczkomaty 24/7 InPost są dostarczane w ciągu 2 dni roboczych.
- O dotarciu paczki do paczkomatu zostaniesz poinformowany e-mailem i SMS-em.
- W celu odebrania paczki należy wprowadzić w paczkomacie swój nr telefonu komórkowego oraz kod otrzymany SMS-em.
- Masz 48 godzin na odbiór paczki. Po tym okresie zostanie ona zwrócona do naszej centrali.
- Status przesyłki można sprawdzić na stronie Znajdź przesyłkę.

Paczkomat InPost Paczka w weekend – 22,99 zł (czas dostawy 1 dzień roboczy od nadania przesyłki)
- W dniu wysłania paczki zostaniesz poinformowany o numerze nadania przesyłki.
- Paczkomaty to samoobsługowe punkty odbioru przesyłek dostępne całą dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku.
- O dotarciu paczki do paczkomatu zostaniesz poinformowany e-mailem i SMS-em.
- W przypadku nieodebrania przesyłka zostanie zwrócona do naszej centrali.
- Status przesyłki można sprawdzić na stronie Znajdź przesyłkę.
- Tylko dla zamówień złożonych w piątek do godziny 12:00

Kurier InPost – 20,00 zł (czas dostawy 1-2 dni robocze od nadania przesyłki)
- W dniu wysłania paczki zostaniesz poinformowany o numerze nadania przesyłki.
- Przesyłki nadawane przez Kurier InPost są dostarczane w ciągu 1-2 dni roboczych.
- W przypadku nieodebrania przesyłka zostanie zwrócona do naszej centrali.
- Status przesyłki można sprawdzić na stronie Znajdź przesyłkę.

Paczka Orlen dostawa do punktu – 10,00 zł (czas dostawy 1-2 dni robocze od nadania przesyłki)
- W dniu wysłania paczki zostaniesz poinformowany o numerze nadania przesyłki.
- Przesyłki nadawane przez Orlen paczka są dostarczane w ciągu 2 dni roboczych.
- Paczkę możesz odebrać w każdym kiosku i saloniku RUCH. Odbiór jest możliwy również w punktach partnerskich oznakowanych logiem ORLEN Paczki – wybierz punkt odbioru w trakcie składania zamówienia.
- Paczkę możesz odebrać w ciągu 3 dni od otrzymania informacji o jej
przybyciu do Punktu lub Automatu Paczkowego - W przypadku nieodebrania przesyłka zostanie zwrócona do naszej centrali
- Status przesyłki można sprawdzić na stronie Znajdź przesyłkę.